sunnuntaina, joulukuuta 09, 2018

Sporttimamma ja sen veli

Tällaisia muutoksia blogiin oli siis tiedossa. Yhteistyöhön kanssani sain lähtemään kaksoisveljeni Samin. Sami esitellään teille tarkemmin seuraavassa julkaisussa, mutta halusin tulla kertomaan muutaman sanan mitä tämä yhteistyö oikeastaan tarkoittaa.

Soittelin Samille taannoin ja heitin ideaa tällaisesta yhteistyöstä. Hän innostui heti, mutta samalla totesi ettei ole aikaa eikä osaamista kirjoittamisen suhteen. Niinpä kaikkien blogitekstien takana olen edelleen minä. Mikä kirjoitan kaiken mitä blogissa julkaistaan, mutta Samia koskevat tekstit tulee häneltä itseltään. Hän itse päättää mistä kirjoitetaan ja mitä kirjoitetaan. Me yhdessä sitten työstetään tekstit siihen kuntoon että ne teille voidaan täällä julkaista.

Ajatuksena olisi saada kahden erilaisen treenaajaan näkemyksiä ja kokemuksia tänne. Me molemmat treenataan Kurikan Kroppanilla ja saliohjelmistamme vastaa Haapojan Siiri. 

Miksi tällainen muutos blogille oli tarpeen?

Halusin blogiin uusia tuulia, koska minä palaan töihin tammikuussa eikä ole tietoa kuinka paljon minulle jää aikaa kuntoilulle. Ainakin alkuun saattaa olla haasteellista tasapainotella kodin, lasten hoitopaikan, työn ja kuntosalin välillä. Missään nimessä vaihtoehtona ei minulle ollut blogin lopettaminen ja siksi halusin löytää uutta kirjoitusaihetta tänne. En minä kuitenkaan liikkumista ole lopettamassa, mutta varmasti haasteellisempaa se tulee olemaan. 

Lisäksi mielenkiintoista päästä seuraamaan onko mahdollisesti kuinka suuria eroja perheenisän ja äidin saliharrastuksessa. Esimerkiksi päästäänkö treenaamaan yhtä helposti ja millaiset tavoitteet kummaltakin löytyy. Näistä kuitenkin lisää myöhemmin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, tykkää ja jaa: mielipiteesi on minulle tärkeä !