perjantaina, kesäkuuta 08, 2018

Ensimmäinen blogikirjoitus


Kuka minä olen?

Olen vauhdilla kolmeakymmentä ikävuotta lähestyvä, mielestäni kuitenkin nuori perheen äiti. Tarkemmin sanottuna sain ensikosketukseni tähän maailmaan 27 vuotta sitten. Asun Etelä-Pohjanmaalla Kurikassa, tällaisessa hyvinkin pienessä pitäjässä suunnilleen Seinäjoen ja Kauhajoen puolessa välissä. Täällä kanssani asustaa aviomies Markus ja kolme pientä lastamme Leo-Eliel (9/2015), Petja (11/2106) ja Enia (1/2018), joku fiksumpi saattoi jo huomata, että ovat lapset aika tiuhaan tahtiin meille tulleet. Tähän sopiikin aika osuvasti ilmaisu, jonka olen kuullut muutamaankin otteeseen: lapsia on tullut meille kuin liukuhihnalta. Olin jo aivan unohtaa mainita, asuu täällä kaksi karvaisempaakin kaveria. Nimittäin Hupi ja Luna mäyräkoirat. 

Aika oleellinenkin asia on vielä mainitsematta: nimeni on Suvi.



Miksi aloitin bloggaamisen ?

Minulla oli olemassa ennestään blogi jo vuosia, mutta halusin aloittaa nyt uuden selkeämmän blogin. Edellisen blogini aloitin aikoinaan aiheesta masennus ja mielenterveys, jonka jälkeen mukaan tuli valokuvaus, ompelu, liikunta, lapset ja matkan varrella paljon muutakin. Eli kuten arvata saattaa ei blogissani ollut enää päätä eikä häntää. Tämän blogi onkin toivottavasti huomattavasti edeltäjäänsä simppelimpi.



Mitä blogissani tullaan näkemään?

Haluan kertoa millaista on löytää aikaa liikunnalle kolmen pienen lapsen äitinä tai voitaisiinko tässä kohtaa kenties puhua jo suurperheen äidistä? Arkeemme mahtuu kaikenlaista, eikä todellakaan ole itsestään selvää että täältä pääsisin lähtemään noin vain salille tai lenkille. Tulen kirjoittamaan siitä kuinka saan soviteltua liikunnan mukaan arkeen, millaisia treenejä teen itse kotona tai salilla ja varmasti samalla sivussa seurataan mitä se arki näin monen pienen lapsen kanssa mahtaa olla.




2 kommenttia:

  1. Yhdessä jatketaan treenaamista kans aina ku aikaa löytyy. Hyvä näkönen tää uus blogi!

    VastaaPoista
  2. Hienoa kuinka paljon kerkeät tehdä vaikka on pieniä lapsia.

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, tykkää ja jaa: mielipiteesi on minulle tärkeä !