sunnuntaina, heinäkuuta 08, 2018

Kuntosali


Voisikohan jopa todeta: haaveista tuli totta.

Nimittäin olen aloittanut treenit kuntosalilla. Minulla tuli päätökseen hetki sitten yhdessä treenaaminen Siiri Haapojan kanssa. Pitkään olin siinä uskossa ettei treenaaminen minulla enää Kurikan Kroppanilla tulisi jatkumaan. Ajattelin ettei minulla mitenkään voisi olla aikaa käydä salilla. Tämä ajatus onneksi osoittautui vääräksi, nimittäin pitkän keskustelun ja suunnittelun tuloksena aloitin salitreenaamisen jälleen. 

Helppo ei tule olemaan ajan löytäminen salille. Se vaatii hieman järjestelyjä ja suunnittelua. Treenit ei tule onnistumaan aina ainoastaan salilla, vaan jatkossakin osa viikon treeneistä varmastikin tulee tapahtumaan kotona. 

Tähän alkuun pääsen salille helposti, sillä aviomieheni viettää parhaillaan kesälomaa. Käyn salilla tällä hetkellä lasten ollessa päiväunilla. Mieheni palattua töihin menee homma vaikeammaksi, silloin treenit jäävät pitkälti myöhäisiltaan, lasten ollessa yöunilla + kerta viikkoon olemme sopineet, että saan lähteä salille suoraa miehen tultua töistä. En itse halua edes useampaa kertaa lähteä niin salille, en halua nimittäin kuormittaa perhettäni treeneilläni. Lapset/perhe tulee aina ensin, ja meidän yhteinen aika.

Jatkossa blogissani tullaan näkemään kotitreenejä, lasten kanssa treenaamista sekä salitreenejä.

Kuvasin illalla salilla ollessani teille pienen videon:



Olen hyvin innoissani tulevista treeneistä salilla. Entinen personal trainerini Siiri tekee minulle uudet saliohjelmat lähiaikoina, en malta odottaa.




1 kommentti:

Kommentoi, kysy, tykkää ja jaa: mielipiteesi on minulle tärkeä !